درز انبساط ریل

درزهای انبساط ماگبا – برای راحتی پایدار کاربر

ویژگی ها و مزایای محصول

درز انبساط ریل

درز انبساط ریل

خط مشی

درز انبساط ریل تک گپ TENSA RAIL RSU ماگبا ، حرکات حداکثر تا 350 میلی متر را به عنوان حرکات استاندارد مجاز می کنند. آنها از پروفیل های لبه فولادی و یک درزگیر الاستومری ثابت شده بین پروفیل ها، ساخته شده اند. برای حرکت های بزرگتر، آن ها با یک کانال زهکشی ساخته شده از EPDM یا فولاد ضد زنگ مجهز شده اند. سیستم عایق بندی آب پل، مستقیما به پروفیل های لبه متصل است که یک صفحه اتصال افقی را برای این منظور فراهم می کند. بنابراین درز انبساط ریل ، یک سیستم ضد آب صد در صدی دائمی را امکان پذیر می کند. پروفیل های لبه با استفاده از ستون یا مهاری حلقه ای پل به روشی دائمی و ضد خستگی به هم متصل می شوند. گپ درز انبساط ریل توسط یک صفحه پوششی در برابر نفوذ خاک یا بالاست محافظت می شود. صفحه پوششی در یک طرف به پروفیل لبه ثابت می شود در حالی که طرف دیگر آن بر روی پروفیل لبه مقابل قرار گرفته و می لغزد.

دامنه کاربرد درز انبساط ریل

درزهای انبساط TENSA RAIL RSU برای استفاده در پل های مترو یا راه آهن یا بخش هایی با بالاست و بدون بالاست، مناسب هستند. بالاست یا مستقیماً روی درز قرار می گیرد یا در حالت ایده آل ، روی تشک عایقی است که بین بالاست و دال پل قرار می گیرد. ماگبا در موقعیتی است که می تواند تشک های عایق بندی لازم را در ترکیب با درزهای انبساط TENSA RAIL به عنوان بسته پیشنهادی ارائه دهد. درزهای انبساط TENSA RAIL RSU طبق تاییدیه ملی مطابق با RVS 15.04.51 در اتریش مورد تقدیر قرار گرفته اند.

ویژگی های محصول TENSA RAIL RSU

عکس ها از چپ به راست. : درز انبساط ریل
 درز آماده برای نصب.
 مهاری های حلقه ای.
 درز قبل از بتن ریزی.
 جزئیات لبه.
 صفحه پوششی.
 درز نصب شده.

نمونه سطوح مقطع

سطوح مقطع زیر نمونه هایی از درز انبساط ریل دارای ستون یا مهاری حلقه ای را نشان می دهد. تشک عایق انتخابی نیز نشان داده شده است. طراحی دقیق هر درز به صورت مجزا با نیازهای مشتری متناسب است.
کیفیت
به مدت پنج دهه ، درزهای انبساط ریل  ماگبا ارزش خود را در هزاران سازه تحت سخت ترین شرایط اثبات کرده اند.
علاوه بر ویژگی های محصول ، تجربه گسترده کارکنان شایسته ساخت و نصب ماگبا نیز در کیفیت و دوام بالای محصولات سهیم هستند. ماگبا دارای یک سیستم کیفیت فرآیندگرا است که مطابق با ISO 9001: 2008 می باشد. کیفیت نیز توسط موسسات مستقل ، مانند اتاق آزمایش مواد (MPA) دانشگاه اشتوتگارت ، به طور منظم بررسی می شود.
کارخانه های ماگبا مطابق با استاندارد ISO 3834-2 و مطابق با استاندارد فعلی ساخت فولاد EN 1090 دارای گواهینامه جوشکاری هستند.

اطلاعات تکمیلی

در وب سایت ما mageba-group.com ، اطلاعات بیشتری در مورد محصول ، از جمله لیست های مرجع و اسناد مناقصه پیدا خواهید کرد.